Assalamuaalaikum wrh wbh dan Selamat Sejahtera

Tuan/ Puan

KAJIAN KEBERKESANAN PERKHIDMATAN JANM NEGERI/ CAWANGAN

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

2. Adalah dimaklumkan bahawa BPOPP sedang mengumpul maklum balas pelanggan JANM Negeri dan Cawangan melalui Kajian Keberkesanan Perkhidmatan melalui link seperti berikut:​

2015: http://goo.gl/forms/eWLyP5FEOH

Tuan/ Puan hendaklah menjemput pelanggan masing-masing (PTJ, Pejabat Pemungut, Pusat Gaji) untuk menjawab Kajian Keberkesanan ini. Kajian ini bertujuan untuk mengetahui tahap keberkesanan perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan serta cadangan penambahbaikan yang bersesuaian dapat dilaksanakan bagi meningkatkan tahap perkhidmatan. Kajian ini bermula 14 hingga 29 Mac 2016. Tuan/ Puan hendaklah menwar-warkan melalui medium yang bersesuaian seperti portal, buletin eSPKB, telefon dan emel kepada PTJ
2. Kerjasama dan tindakan awal tuan/ puan amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. Sebarang pertanyaan sila hubungi Pn. Yusmaria.

image