Salam sejahtera


Tuan/ Puan



KAJIAN KEBERKESANAN PERKHIDMATAN JANM NEGERI/ CAWANGAN



Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.



2. Adalah dimaklumkan bahawa BPOPP sedang mengumpul maklum balas pelanggan JANM Negeri dan Cawangan melalui Kajian Keberkesanan Perkhidmatan melalui link seperti berikut:​
http://goo.gl/forms/eWLyP5FEOH

Tuan/ Puan adalah dijemput (PTJ, Pejabat Pemungut, Pusat Gaji) untuk menjawab Kajian Keberkesanan ini. Kajian ini bertujuan untuk mengetahui tahap keberkesanan perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan serta cadangan penambahbaikan yang bersesuaian dapat dilaksanakan bagi meningkatkan tahap perkhidmatan. Kajian ini bermula 14 hingga 29 Mac 2016. 

 

3. Kerjasama dan tindakan tuan/ puan amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.


Sekian harap maklum.


Unit Perundingan, JANM Sarikei
084-654043

image