1. Sistem eVendor merupakan sistem pendaftaran untuk pembekal/ individu yang berurusan dengan kerajaan bagi mewujudkan data induk pembekal/individu di portal 1GFMAS untuk tujuan kemudahan pembayaran bagi pembayaran yang berulang.

 

 

2. Bagi pembekal (skop bekalan/perkhidmatan) yang berurusan dengan kerajaan bagi mewujudkan data induk pembekal di portal 1GFMAS hendaklah berdaftar di Sistem ePerolehan.

 

 

3. Bersama-sama ini disertakan link cloud bagi Tatacara Sistem eVendor seperti berikut:

 

 

https://cloud.anm.gov.my/index.php/s/wSwNCBmPbC0i7ml

 

 

 

Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus dengan:

Puan Noorfadhilah binti Rahim di talian 09-5912004

Puan Wan Noor Fazlin Akhma binti Mohamed di talian 09-5915043.

 

 

Terima kasih.

 

 

Unit Khidmat Pelanggan (UKP)

Jabatan Akauntan Negara Malaysia Negeri Pahang

24 Januari 2018

image