Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan iGFMAS dan ePenyata Gaji & Laporan bagi tahun 2019. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan

 

Sehubungan itu mohon kerjasama Y.Bhg Dato'/Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan sedikit masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 18 Oktober hingga 6 November 2019.

 

Pautan bagi Soal Selidik adalah seperti berikut:

https://bit.ly/32giLUO

 

Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:

 

1. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS

No. Telefon : 03- 8882 1125/1313/1449

Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

 

2. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan ePenyata Gaji & Laporan

No. Telefon : 03- 8882 1293/1410/1323/1355/1300/1374

Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

 

Kerjasama dan perhatian Y.Bhg. Dato'/Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.

image