Accessibility Tools

  • Content scaling 100%
  • Font size 100%
  • Line height 100%
  • Letter spacing 100%
faq hubungi-kamiaduan   peta-laman
 
Arkib Pengumuman 2023 Arkib Berita/Pengumuman 2023 Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Sistem iGFMAS Dan e-Penyata Gaji & Laporan Tahun 2023

Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Sistem iGFMAS Dan e-Penyata Gaji & Laporan Tahun 2023

Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan iGFMAS bagi tahun 2022. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan.

Sehubungan itu mohon kerjasama Y.Bhg Datuk/Dato'/Dr./Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 18 September hingga 15 Oktober 2023.

Pautan bagi soal selidik adalah seperti berikut :

https://forms.gle/EyEbEqmTMMFiFp779

Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:

Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS
No. Telefon : 03- 8882 1125/1313/1449
Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
No. Telefon : 03- 8882 1318/1355/1410/1293
Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Kerjasama dan perhatian Y.Bhg Datuk/Dato'/Dr./Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.​

Hubungi Kami

Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM)
Aras 1-8, Kompleks Kementerian Kewangan,
No. 1, Persiaran Perdana, Presint 2,
62594 Putrajaya.
    +603-8882 1000
    +603-8889 5821
    korporat[at]anm[dot]gov[dot]my

Waktu Urusan Kaunter JANM Putrajaya
Isnin - Khamis : 9.00 pagi - 4.00 petang
(Rehat : 1.00 tengah hari - 2.00 petang)
Jumaat : 9.00 pagi - 4.00 petang
(Rehat : 12.15 tengah hari - 2.45 petang)
Sabtu, Ahad & Cuti Umum : Tutup