Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Sistem iGFMAS Dan e-Penyata Gaji & Laporan Tahun 2023
Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan iGFMAS bagi tahun 2022. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan.
Sehubungan itu mohon kerjasama Y.Bhg Datuk/Dato'/Dr./Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 18 September hingga 15 Oktober 2023.
Pautan bagi soal selidik adalah seperti berikut :
https://forms.gle/EyEbEqmTMMFiFp779
Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:
Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan iGFMAS
No. Telefon : 03- 8882 1125/1313/1449
Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
No. Telefon : 03- 8882 1318/1355/1410/1293
Emel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Kerjasama dan perhatian Y.Bhg Datuk/Dato'/Dr./Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.