SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI JANM

faq hubungi-kamiaduan   peta-laman
Pekeliling Garis Panduan Perkhidmatan MyGovUC JANM

Pengenalan Perkhidmatan MyGovUC

MyGovUC adalah perkhidmatan komunikasi dan kolaborasi bersepadu yang diuruskan secara berpusat di MAMPU. Perkhidmatan ini menggabungkan saluran-saluran komunikasi e-mel, persidangan video dan audio, instant messaging serta Sistem Pengurusan Identiti

Mengenai MyGovUC 2.0


JAMINAN TAHAP PERKHIDMATAN MyGovUC


Tahap kesediaan (availability) perkhidmatan MyGovUC adalah 99.9 peratus untuk semua peralatan (perkakasan dan perisian) MyGovUC di dalam Pusat Data Sektor Awam (PDSA) Putrajaya dan Cyberjaya.

Permohonan & Penamatan Perkhidmatan MyGovUC


BIL TAJUK  
1 Borang Permohonan Perkhidmatan Mygovuc 2.0 & Active Directory Jabatan Akauntan Negara Malaysia Muat Turun
2 Borang Penamatan Perkhidmatan Mygovuc 2.0 & Active Directory Jabatan Akauntan Negara Malaysia Muat Turun

Dokumen dan Manual Perkhidmatan MyGovUC


BIL TAJUK  
1 DOKUMEN DAN MANUAL MYGOVUC Muat Turun

Capaian Perkhidmatan MyGovUC

Polisi Kata Laluan Perkhidmatan MyGovUC

Pentadbir MyGovUC JANM

Kit Perkhidmatan MyGovUC

Hubungi Kami

Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM)
Aras 1-8, Kompleks Kementerian Kewangan No.1,
Persiaran Perdana, Presint 2 62594 Putrajaya
    +603-8882 1000
    +603-8889 5821
    korporat[at]anm[dot]gov[dot]my

Waktu Urusan Kaunter JANM Putrajaya
Isnin - Khamis : 9.00 pagi - 4.00 petang
(Rehat : 1.00 tengah hari - 2.00 petang)
Jumaat : 9.00 pagi - 4.00 petang
(Rehat : 12.15 tengah hari - 2.45 petang)
Sabtu, Ahad & Cuti Umum : Tutup