-
Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2022
Sukacita dimaklumkan bahawa satu kajian soal selidik bagi mengenal pasti tahap kepuasan pelanggan Jabatan Akauntan Negara Malaysia Tahun 2022 sedang dijalankan bermula 20 Disember 2022 sehingga 20 Januari 2023. Klik Pautan di bawah untuk menyertai kaji selidit ini.
Kajian Kepuasan Pelanggan 2022
Kerjasama anda amat kami hargai.
-
Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan
Bil Tajuk 1 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2022 Muat Turun 2 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2021 Muat Turun 3 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2020 Muat Turun 4 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2019 Muat Turun 5 Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JANM Tahun 2018 Muat Turun -
Maklumbalas Cadangan Penambahbaikan
Bil Tajuk 1 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2021 Muat Turun 2 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2020 Muat Turun 3 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2019 Muat Turun 4 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2016 Muat Turun 5 Maklum Balas Cadangan Penambahbaikan 2015 Muat Turun
Kajian Kepuasan Pelanggan
- Butiran
- 18859